Pavel Koutsky

Pracovním světem je pro mě reklama, v tomhle chaotickém, nepochopitelném světě se pohybuji skoro osm let a doufám, že ještě pár let budu...
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2648x

Pavel Koutsky

Zasr*né životní rozhodnutí!

Právě jsem dobrovolně vložil svoji hlavu do oprátky. Ale protože to již nejde vzít zpátky, tak se s tím musím rychle veřejně pochlubit, abych se pak z toho nevykrucoval ...

5.8.2008 v 16:45 | Karma: 17,34 | Přečteno: 1629x | Diskuse| Osobní

Pavel Koutsky

Co si pán bude přát? Vodu. Vodu podáváme pouze ke kávě

Pak si dám jednu vodu bez kafe, děkuji...

30.7.2008 v 10:10 | Karma: 31,06 | Přečteno: 2548x | Diskuse| Společnost

Pavel Koutsky

Velký krok pro mě, malý krok pro lidstvo

Už mě nebaví, že mrhám svým grafomanským potenciálem na klientské prezentace, finanční reporty a omluvenky pro mé přítelkyně, proč jsem to zase jednou nedorazil na domluvenou schůzku. Jen si mne taky užijté, patří vám to!

19.7.2008 v 11:52 | Karma: 7,20 | Přečteno: 574x | Diskuse| Ostatní